Budyniowa owsianka.

Nic wielkiego, proste i szybkie, ale zjadłam ze smakiem, wpadło w ramach śniadania na ciepło, niby już czuć wiosnę w powietrzu, ale u mnie sobota dość pochmurna, wietrzna i chłodna, dobrze było zjeść coś na ciepło na dobry poranek, poranny rozruch. 

Składniki: 

- 1 budyń (smak słony karmel) bez cukru 

- 500ml mleka 

- 2 łyżki erytrytolu

- 4 łyżki płatków owsianych górskich

- płatki migdałowe

- gorzka czekolada

Wykonanie: 

Z pół litra mleka odlałam pół szklanki i rozmieszałam w niej budyniowy proszek. Resztę mleka zagotowałam wsypując do niego od razu erytrytol (można dać po prostu cukier) i owsiane płatki. Jak mleko z erytrytolem i płatkami zaczęło wrzeć przelałam do niego część mleka z rozmieszanym budyniem, zamieszałam i jak budyń zgęstniał zgasiłam kuchenkę. Przelałam gotową budyniową owsiankę do dużego kubka. Na wierzchu posypałam owsiankę płatkami migdałów oraz starłam niecałą kosteczkę gorzkiej czekolady. 

Można zrobić owsiankę na dowolnym smaku budyniu i oczywiście też będzie smacznie. Ja jadłam na ciepło, ale dobrze też smakuje na zimno, jako śniadanie, czy ekspresowy, nieskomplikowany deser. Wyszło mi dwie porcje, jedna - ta która jest na zdjęciu i druga trochę mniejsza. 

Komentarze

  1. Miłośnikiem budyni jest małżon, zrobię mu i to na śniadanie. A ten deser jabłkowo-budyniowy pod kruszonką zrobiłam, wyszedł pyszny! Niestety zdjęcie jest niewyględne (ledwie wydarłam już napoczętą porcję z rąk pożeraczy i pstryknęłam na szybko), ale jeśli chcesz, wyślę Ci na maila. Buzia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem miłośniczką budyniu o każdym smaku, a o zdjęcie jak najbardziej poproszę na maila, chętnie popodziwiam, cieszę się,że smakowało!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cukinia zapiekana z jajkami, mozzarellą i fetą.

Pizza z serka wiejskiego.

Chleb z białego sera twarogowego.