Surówka z marchewki z chrzanem.

Chyba mnie pochrzaniło, ale ostatnio wręcz obsesyjnie mogę zajadać się tą surówką. Nie wiem czy to organizm się domaga jakiś składników w związku z zimą, sezonowych zapotrzebowań i niedoborów, czy to jakaś inna, indywidualna zajawka na taki wyrazisty smak. 

Składniki: 

- 4 marchewki

- 2 łyżki skyru 

- 3 łyżeczki tartego chrzanu

- sól 

Wykonanie: 

Marchewki umyć, oskrobać i zetrzeć do miski na tarce na grubych oczkach. Do startych marchewek dodać tarty chrzan ze słoiczka (ilość chrzanu można regulować wedle własnego smaku, ja dodałam 3 łyżeczki z górką) oraz skyr (dodałam skyr, ale można dodać jogurt naturalny, lub majonez, czy majonez wymieszany na spółkę z jogurtem naturalnym, ja postawiłam na skyr, żeby nie było za wiele kalorii). Całość wymieszać soląc do smaku. 

Taka surówka fajnie smakuje sama, jak jako dodatek do obiadu, czy kanapek. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cukinia zapiekana z jajkami, mozzarellą i fetą.

Pizza z serka wiejskiego.

Chleb z białego sera twarogowego.