Sałatka z serka wiejskiego, jajka i rzodkiewki.

Może "sałatka" to za wielkie słowo dla tego jedzenia, ale ten miks super sprawdził się jako propozycja na szybkie, sycące i mało kaloryczne śniadanie.

Składniki: 

- 200g serka wiejskiego

- pęczek rzodkiewek

- 4 jajka

- pół sporej cebulki

- sól

- pieprz czarny mielony 

- tymianek 

Wykonanie: 

Jajka ugotować na twardo. Jak chwilkę przestygną obrać je i pokroić na mniejsze kawałki. Umytą i pozbawioną liści rzodkiewkę pokroić. Cebulkę w miarę drobno pokroić. Pokrojone jajka, rzodkiewkę i cebulkę umieścić razem w misce. Dodać do nich serek wiejski oraz tymianek ( w ilości wedle uznania, ja dodałam sporo, można dodać swoje inne ulubione przyprawy). Wszystko wymieszać doprawiając solą i pieprzem do smaku.

A takie czarno - białe "eleganty" spacerują masowo po naszym podwórku, a w kompostowniku urządziły sobie stołówkę, to co w karmniku już ich się rajcuje. Z tego co się zorientowałam to są chyba sroki ? 

Komentarze

  1. Ja bym to małe danko chętnie opyliła teraz na kolację! A ta elegantka to sroka - u nas (nie widzieć czemu) sroki stały się rzadkością. Babcia mówiła, że sroki zwiastują gości - szykuj się! :-D U mnie grasują sójki - to są dopiero zbóje!
    P.S. Loki Matyldzi każdego zachwycają, fakt. Niestety, nie są to włosy po mnie. Ja to się cieszę, że W OGÓLE jeszcze mam włosy :-DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobrze wiedzieć, że gości zapowiadają ciasta napiekę 😉, sójki piękne te piórko niebieskie co im dodaje egzotyczności, a włosy oj ja to już zaczynam lśnić na głowie takim srebrem, że mogłabym konkurować z choinką z czasów PRL-u obwieszoną złotym anielskim włosiem 😉

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cukinia zapiekana z jajkami, mozzarellą i fetą.

Pizza z serka wiejskiego.

Chleb z białego sera twarogowego.