Gofry bananowo - truskawkowe.

Mało kaloryczne i mega owocowe gofry. Przepis podpatrzony z facebook'owego profilu pary dietetyków MakroBeast. Zresztą już wiele przepisów od nich przerobiłam i zawsze byłam zadowolona, było smacznie i z ogarnięta kaloryką.

Składniki: 

- 100g truskawek

- pół dużego banana

- 150g skyru (u mnie truskawkowy)

- 1 jajko

- 60g mąki pełnoziarnistej

- 30g erytrytolu

- 1 łyżeczka proszku do pieczenia

- 1 łyżka mleka

- olej w spray'u 

Wykonanie: 

Banana i truskawki rozgnieść widelcem. Do rozgniecionych owoców dodać skyr ( ja dałam truskawkowy, ale można dodać naturalny, czy o każdym innym dowolnym smaku), jajko, mąkę, proszek do pieczenia, erytrytol i mleko. Wszystko ręcznie wymieszać. Gofrownicę popsikać olejem w spray'u (lub posmarować olejem za pomocą pędzelka) i porządnie rozgrzać. Nalewać porcjami surowe ciasto i smażyć gofry, aż będą rumiane i chrupiące. 

Zjadać gofry z ulubionymi dodatkami. U mnie zjedzone z borówkami, które widoczne są również na zdjęciu u góry, borówki stanowiące dekoracje zostały również skonsumowane. 

Komentarze

  1. Ja bym tam jeszcze dowaliła górę bitej śmietany. I to by było na tyle w temacie: "kaloryka" :-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe bita śmietana to coś przed czym ciężko się powstrzymać mimo pilnowania kalorii zwłaszcza jako nieodzowny dodatek do gofrów 🙂

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Cukinia zapiekana z jajkami, mozzarellą i fetą.

Pizza z serka wiejskiego.

Chleb z białego sera twarogowego.